4 циліндри | 6 циліндри | 8 циліндри | |
Двигуни: FSI, TFSI, TSI, GDI, EcoBoost |
від €650* | від €850* | від €1100* |
Обладнання "4 покоління" для інжекторних двигунів |
від €250* | від €450* | від €620* |
обладнання 1,2,3 покоління |
від 5990 грн. |
* - Ціни можуть змінюватись, залежно від вибору комплектації обладнання на ваш автомобіль
Технічне обслуговування | Заміна фільтра грубої очистки, заміна фільтра парової фази, перевірка на герметичність системи, комп'ютерна діагностика. | від 150 грн. |
Газова суміш пропан-бутан через виносний заправний пристрій (який, за бажанням клієнта, може бути встановлений в бампер, під бампер або люк бензобака) потрапляє через мультиклапан в газовий балон (у більшості випадків його встановлюють на дно багажника замість запасного колеса). Далі газопроводом суміш направляється в редуктор-випарник (суміш з рідкого стану в редукторі переходить в газоподібний). Після випаровування газова суміш проходить через фільтр тонкого очищення, і, після аналізу її параметрів відповідними датчиками, потрапляє в газові форсунки (газові форсунки встановлюються («врізаються») якомога ближче до бензинових форсунок). Через газові форсунки суміш упорскується у впускний колектор, змішується з повітрям, і потрапляє в камеру згоряння, де і відбувається її займання (подача газової суміші точно розраховується газовим електронним блоком управління на основі сигналів штатного блоку управління двигуном для забезпечення ідеального співвідношення паливоповітряної суміші (стехеометрії) ).